رستوران پایتخت ارومیه

رستوران پایتخت

رستوران پایتخت
رستوران پایتخت تفرجگاه بند

آدرس:

آذربایجان غربی، ارومیه،تفرجگاه بند 200 متر بالاتر از سوئیت در بند سمت چپ رستوران پایتخت

در این رستوران صبحانه، نهار ، شام قابل ارائه به مشتریان عزیز هستش این رستوران دارای باغ توت میباشد، در محیط دلنشین و سر سبز در تفرجگاه بند ارومیه واقع هستش

رستوران پایتخت ،رستورانی متفاوت در دل طبیعت و در کنار چشم اندازی زیبا با پذیرایی خاصلبازال

مراسمات قابل اجرا در این رستوران:

تولد

انواع جشن

دیدار های خانوادگی

دیدار های تجاری

محیط تفریحی

محیط های این رستوران :

آلاچیق

میحط باز

باغ توت

کافی شاپ

 

خدمات های قابل ارائه برای مشریان عزیز:

صبحانه

نهار

عصرانه

شام

پیج اینستاگرام رستوران پایتخت

جهت مشاهده پیج اینستاگرامی کلیک کنید

طراحی شده توسط کامپیوتر ایران

پیج اینستاگرام

تفرجگاه بند- بند – تفرجگاه – تفرجگاه بند ارومیه – ارومیه تفرجگاه بند- بند ارومیه – ارومیه بند – روستای بند

باغ توت پایتخت -باغ توت -باغ توت رستوران پایتخت- پایتخت باغ توت -رستوران باغ توت- باغ توت ارومیه

 

رستوران پایتخت -رستوران -پایتخت – غذاخوری پایتخت

باغ توت تفرجگاه بند -باغ توت تفرجگاه بند ارومیه – باغ توت ارومیه تفرجگاه بند

رستوران تفرجگاه بند -رستوران -غذاخوری – غذا – جای تفریحی

لوکیشن رستوران پایتخت

 

ستوران قصر موج میر داماد یکی از بهترین رستوران های تهران با فضای باز محسوب می‌شود. زمانی که وارد این رستوران می‌شوید، از دیدن فضای باز و آلاچیق‌های زیبای آن قطعاً شگفت‌زده خواهید شد.

حتی شاید تا به حال تصور هم نمی‌کردید که در محدوده میرداماد، چنین کافه رستوران سنتی در فضای باز وجود داشته باشد. این کافه رستوران در باغی دل‌باز قرار دارد . دارای دو بخش سرپوشیده و فضای باز است.

در بخش فضای باز، آلاچیق‌هایی زیبا با طراحی خاص تعبیه شده‌اند که سیستم گرمایشی مناسبی نیز دارند. فضای سرپوشیده رستوران هم به سبک کاملاً سنتی طراحی شده است و حس آرامش را به شما منتقل می‌کند. همان طور که اشاره کردیم،

قصر موج یک کافه رستوران با منویی متنوع اعم از انواع غذای ایرانی، فرنگی، دریایی، انواع نوشیدنی سرد و گرم، کیک و دسر است. همچنین امکان سرو قلیان در فضای بیرونی برای مشتریان فراهم شده است تا بتوانند همه جوره از این رستوران لذت ببرند.

در محدوده فشم، صدها رستوران مختلف وجود دارند که اکثر آن‌ها دارای فضای باز بسیار زیبایی هستند؛ اما در این مقاله قصد داریم فقط تعداد انگشت شماری که بیشترین امتیاز را از مشتریان خود کسب کرده‌اند به شما معرفی کنیم. رستوران پایتخت یکی از بهترین رستوران های تهران با فضای باز محسوب می‌شود که در کنار رودخانه فشم قرار دارد. این رستوران فضای باز بسیار زیبایی دارد و آلاچیق‌های آن منظره کوهستانی شگفت‌انگیزی به شما هدیه می‌دهد.

کیفیت غذاهای این رستوران بی‌نظیر است و همان طور که انتظار می‌رود، انواع غذاهای دریایی نیز در این رستوران سرو می‌شوند. نکته جالب توجه درباره رستوران ساحلی مدیترانه، شیشه‌ای‌بودن دیوار آشپزخانه رستوران است. به این ترتیب شما می‌توانید در هر لحظه بر عملکرد آشپزهای مجموعه نظارت داشته باشید و از بابت کیفیت غذاها آسوده خاطر شوید.

اسکرول
enemad-logo