دانلود برنامه شاد

دانلود برنامه شاد آموزش و پرورش v2.3.1 برای آموزش آنلاین دانش آموزان

نحوه ثبت نام دانش آموزان در اپلیکیشن شاد

پس از نصب برنامه شاد در تلفن همراه خود ، ملزم به ثبت اطلاعات دانش آموز و احراز هویت او در سامانه شاد می باشید. برای سهولت در امر ثبت نام ، راهنمای تصویری که در زیر ارائه نموده ایم می تواند نام نویسی شما را در این سامانه سرعت و تسهیل بخشد.

  • وارد اپلیکیشن شاد شوید و از پایین صفحه ، گزینه  ” ورود به برنامه “ را انتخاب کنید.

مرحله اول ثبت نام سامانه شاد

  • یک شماره تلفن همراه در دسترس وارد کنید و دکمه ورود را بفشارید.

مرحله دوم ثبت نام سامانه شاد

  • کد فعال سازی به شماره تلفنی که در مرحله قبل اعلام نموده اید ارسال شده است که می بایست آن را در کادر زیر وارد کرده و بر روی دکمه “ورود” کلیک نمایید.

مرحله سوم ثبت نام سامانه شاد

  • در این قسمت نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید و بر روی تیک سمت چپ که در تصویر زیر نشان داده شده است ، کلیک نمایید. توجه داشته باشید نام و نام خانوادگی که در این مرحله ثبت می نمایید ، توسط تمامی مخاطبان شما مانند هم کلاسی ها ، مدیران و معلمان قابل مشاهده می باشد.

مرحله چهارم ثبت نام سامانه شاد

  • از قسمت پیام رسان اپلیکیشن شاد ، گزینه ” ورود مدیر / معلم / دانش آموز “ را انتخاب کنید.

مرحله پنجم ثبت نام سامانه شاد

  • سپس بر روی نقش خود ، یعنی ” دانش آموز “ کلیک نمایید.

مرحله ششم ثبت نام سامانه شاد

  • در این مرحله ، گزینه ” افزودن دانش آموز “ را آن انتخاب کنید.

مرحله هفتم ثبت نام سامانه شاد

  • در این مرحله پیغام ” دانش آموز گرامی ، شما هم اکنون جهت احراز هویت به سامانه آموزش و پرورش هدایت می شوید. “ برای شما نمایان می شود که مطابق تصویر زیر باید بر روی لینک ” انجام احراز هویت “ کلیک کنید تا وارد سامانه احراز هویت شوید.

مرحله هشتم ثبت نام سامانه شاد

  • صفحه ی پیش رو به منظور احراز هویت در سامانه شاد می باشد. شما باید اطلاعات شناسنامه ای خود را در قسمت های مربوطه وارد نمایید و سپس دکمه ” ورود به گروه کلاس من “ را که در پایین صفحه موجود است ، بفشارید.

مرحله نهم ثبت نام سامانه شاد

در فرآیند احراز هویت ، اطلاعات درج شده توسط شما با اطلاعات ارائه شده توسط مدیران و معلمان مطابقت داده می شود و در صورت تایید آن ها ، اطلاعات شما در سامانه شاد نمایش داده می شود. چنانچه مغایرتی در اطلاعات ثبت شده توسط شما وجود داشته باشد ، با پیغام خطای ” عدم انطباق اطلاعات شناسنامه ای “ در مرحله احراز هویت مواجه می شوید که در این صورت باید مجددا آن ها را به صورت صحیح وارد برنامه نمایید و اگر از صحت وارد نمودن اطلاعات خود اطمینان دارید موضوع را به مدیر مدرسه اطلاع دهید تا مشخصات شما در سامانه سناد مورد بررسی قرار گیرد.

 

دانلود

حجم فایل : 20 مگابایت

نوع فایل : اندروید

دانلود برنامه شاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول
enemad-logo