افزونه اپلوید انواع فایل ها در وردپرس

آموزش افزودن فرمت غیرمجاز برای آپلود در وردپرس

افزودن فرمت غیرمجاز برای آپلود در وردپرس یا به عبارتی همون امکان آپلود فایل‌هایی که اجازه آپلود اونها را در وردپرس نداریم همواره یکی از مشکلات کاربران بوده و هست. حتما برای شما هم پیش اومده تا بخواهید یک فایلی با فرمت خاص در وردپرس آپلود کنید اما همین که فایل را برای آپلود انتخاب کردید با پیغام این نوع پرونده به دلیل مسائل امنیتی مجاز نیست در وردپرس مواجه بشید. این پیغام به شما میگه که اجازه آپلود فایل با چنین فرمتی را در وردپرس ندارید.

در این آموزش از پایگاه دانش میزبان‌فا قصد دارم تا به معرفی روش‌هایی برای اینکه بتونیم فایل‌هایی با فرمت دلخواه را در وردپرس آپلود کنیم بپردازم که با استفاده از این راهکارها میتونید تا این مشکل را برطرف کنید و هر نوع فایل با فرمت دلخواه که امکان آپلود اون در وردپرس وجود نداره را در وردپرس آپلود کنید. پس اگر شما هم به دنبال اضافه کردن فایل با پسوند دلخواه برای آپلود در وردپرس هستید تا انتها با ما همراه باشید.

افزودن فرمت غیرمجاز برای آپلود در وردپرس

در این آموزش قصد دارم تا با استفاده از افزونه و کدنویسی در وردپرس امکان آپلود فایل‌هایی با فرمت دلخواه در وردپرس را به شما معرفی کنم که با استفاده از این دو راهکار قادر خواهید بود تا قابلیت آپلود فایل با فرمت دلخواه در وردپرس را فراهم کرده و دیگه با پیغام خطای عدم آپلود فایل در وردپرس به دلیل مسائل امنیتی مواجه نشوید.

راهکار اول: استفاده از افزونه

افزونه‌ای که برای اپلود فایل با فرمت دلخواه در وردپرس قصد معرفی اونو دارم با عنوان WP Extra File Types در مخزن وردپرس به ثبت رسیده و تاحالا تونسته تا بیش از 5.000 نصب فعال و کسب امتیاز 4.8 را ازآن خودش بکنه که با استفاده از این افزونه میتونید انواع پسوند فایل که امکان آپلود اونها در وردپرس وج.د نداره را انتخاب کرده و اقدام بهآپلود در رسانه وردپرس برای چنین فایل‌هایی را فراهم کنید.

اما قبل از اینکه به معرفی افزونه بپردازم لازمه تا یک قضیه را در اینجا روشن کنیم و اونم چیزی نیست جز اینکه:

آپلود نشدن فایل با انواع فرمت ها در وردپرس را نمیتوان به عنوان یک مشکل در وردپرس قلمداد کرد چرا که علت عدم امکان آپلود چنین فایل‌هایی که اجازه آپلود آنها را در وردپرس نداریم صرفا به دلیل مسائل امنیتی بوده و برای اینه که اگر احیانا فایل‌های مخربی در قالب این فرمت در سایت شما آپلود شد امنیت وردپرس خودتون را با این کار زیر سوال نبرید.

برای استفاده از این افزونه ابتدا با کلیک روی دکمه زیر اونو دانلود کرده و سپس با استفاده از آموزش آموزش نحوه نصب و کار کردن با افزونه ها در وردپرس اقدام به نصب و فعال سازی این افزونه در سایت وردپرسی خودتون بکنید تا با استفاده از این افزونه امکان افزودن فرمت غیرمجاز برای آپلود در وردپرس را فراهم کنید.

برای دانلود افزونه کلیک کنید

بعد از نصب و فعال سازی افزونه مشابه تصویر زیر منویی با نام Extra File Types در بخش تنظیمات پیشخوان سایت وردپرسی شما اضافه خواهد شد. روی این منو کلیک کنید تا به صفحه تنظیمات افزونه هدایت شده و سپس فرمت‌های دلخواهی که قصد استفاده از انها را در وردپرس دارید سفارشی سازی کنید.

خُب، حال همونطور که در تصویر میبینید قادر هستید تا فرمت دلخواه خودتون را از بین لیست موجود در این افزونه انتخاب کرده و بعد از اینکه تغییرات را با کلیک روی دکمه ذخیره تغییرات که در انتهای صفحه قرار داره ذخیره کردید، قادر به اپلود فایل با فرمت‌های انتخاب شده خواهید بود. با استفاده از این افزونه قادر هستید تا بیش از 100 نوع پسوند مختلف برای فایل‌های خودتون را که امکان آپلود اونها در وردپرس فراهم نیست انتخاب کرده و امکان آپلود آن‌ها در وردپرس را فراهم کنید.

افزونه اپلوید انواع فایل ها در وردپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول
enemad-logo