انتقال اعتبار همراه اول (شارژ)

 انتقال اعتبار به اعتباری

انتقال اعتبار همراه اول (شارژ)

معرفی سرویس:

سرویس انتقال اعتبار سرویسی که به مشترکین امکان می دهد در زمانی بسیار کوتاه از خطوط دائمی یا اعتباری برای خطوط اعتباری شارژ یا اعتبار منتقل کنند. به این ترتیب مشترکین اعتباری همراه اول می توانند علاوه روش های مرسوم تهیه شارژ، از طریق سایر خطوط همراه اول نیز شارژ خود را افزایش دهند. مبلغ منتقل شده در این سرویس در پایان دوره بر روی قبض مشترک دائمی لحاظ و یا در لحظه انتقال از حساب مشترک اعتباری انتقال دهنده کسر می گردد.

سرویس انتقال اعتبار ویژه مشترکین اعتباری نیاز به فعالسازی ندارد و به طور پیش فرض برای کلیه مشترکین اعتباری فعال می باشد. همچنین کلیه مشترکین فعال اعتباری می توانند از طریق این سرویس افزایش اعتبار دهند.

روش های فعالسازی:
روش های فعالسازی
ارسال پیامک به سرشماره 8911
شماره گیری کد دستوری *10*142#
شرایط و قوانین سرویس
  • برای انتقال اعتبار نیاز به رمز نمی باشد و مشترکین می توانند بدون رمز انتقال، انتقال اعتبار را انجام دهند
  • مبلغ انتقالی بین 10,000 ریال تا 100,000 ریال (1,000 تا 10,000 تومان) می باشد و مشترک می بایست پس از انتقال اعتبار حداقل 5,000 ریال اعتبار باقیمانده داشته باشد
  • حداکثر مبلغ قابل انتقال در طول یک ماه 500,000 ریال (50 هزار تومان) می باشد.
  • مسئولیت انتقال اعتبار به خطوط دیگران، بر عهده ارسال کننده اعتبار می باشد لذا توصیه می گردد در حفظ و نگهداری از تلفن همراه خود نهایت دقت را به عمل آورید.
  • پس از انجام موفقیت آمیز انتقال، برای مشترک انتقال دهنده و دریافت کننده اعتبار پیامی مبنی بر موفقیت آمیز بودن انتقال ، مبلغ انتقال یافته و اعتبار جدید ارسال می گردد.
انتقال اعتبار همراه اول (شارژ)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول
enemad-logo