تلگرام بدون فیلتر برای کامپیوتر

تلگرام دی آرTeleDr (تلگرام بدون فیلتر) محبوب ترین مسنجراندروید ، ویندوز و آی او اس در میان کاربران ایرانی می باشد که امروزه بیش از هر اپلیکیشن دیگری مورد استفاده قرار گرفته شده است.

بسیاری از شرکتها ، توسط تلگرام تجارت خود را با رشد روز افزونی هدایت میکردند تا زمانی که فیلترینگ تلگرام ایجاد شد .

دسترسی به تلگرام پس ازفیلترشدن یکی از بزرگترین دغدغه ها ی این شرکت ها به شمار می آید.

حال وب سایت نوین ساپورت ورژن جدیدی از این نرم افزار که مخصوص کامپیوتر میباشد را به شما پیشنهاد میدهد .

این اپلیکیشن با ارائه خدمات و آپدیت های پی در پی و امکانات خاص توانست خیلی سریع بسیاری از کاربران ایرانی را جذب خود کند.

تلگرام در کنار اینستاگرام و واتساپ اپلیکیشن های پر استفاده در ایران می باشند. تلگرام با رونمایی از قابلیت ساخت گروه های نامحدود خصوصی و عمومی، قابلیت ایجاد کانال های خبری و تفریحی، از همان ابتدای راه مورد استقبال کاربران قرار گرفت.

تا به امروز دانلود تلگرام توسط بیش از ۴۰ میلیون کاربر ایرانی انجام شده است که با تلگرام دی آر TeleDr به گفتگو با یکدیگر می پردازند.

از دیگر قابلیت های فوق العاده تلگرام امکان ساخت گروه و سوپرگروه با قابلیت پذیرش حجم بسیار بالای عضو می باشد و از نکات بسیار پرطرفدار افرادی می باشد که عاشق چت کردن در گروه های شلوغ هستند.

با وجود تمام قابلیت های فوق العاده و بی شمار تلگرام جالب است بدانید شما کوچکترین کُندی و یا خطایی را در آن نخواهید دید و تیم توسعه تلگرام پیوسته در حال بهتر کردن و رفع باگ های آن هستند.

همچنین api قدرتمند تلگرام و امکان برنامه نویسی ربات های بسیار هوشمند و قدرتمند از دیگر ویژگی های عالی تلگرام به شمار می رود.

تلگرام اصلی اندروید سرعت و امنیت بالایی دارد، یعنی این امکان را به کاربران می دهد که انواع فایل های چند رسانه ای و معمولی خود را با سرعت بالا برای مخاطبین خود انتقال دهند.

علاوه بر این چون Telegram از پروتکل امن end-to-end encryption استفاده می کند کاربران هیچ نگرانی برای امنیت پیام های خود در فضای اینترنت ندارند.

امنیت در تلگرام:
تلگرام (telegram) یکی از این پیام رسان های امن می باشد که امنیت آن چالش های زیادی ایجاد کرده است. سازنده این پیام رسان حتی جایزه ای برای هک کردن این پیام رسان در نظر گرفته است و تمام هکرها خواسته تا این مسنجر را هک کنند. اما تا کنون هیچکس قادر به هک و شکستن رمزنگاری آن نشده است که این خود نشانه ای از امنیت بالایی این پیام رسان می باشد.

تلگرام اصلی از پروتکل امن MTProto که از ترکیب چندین رمزنگاری می باشد، استفاده می کند. این پروتکل در عین حال که سرعت بالایی دارد، امنیت آن همه به مراتب بیشتر است. این پروتکل توسط شخص نیکلای دورف ایجاد شده است و طبق گفته های سازنده آن تاکنون هیچکس قادر به هک و شکستن رمزنگاری آن نشده است. پس می توان گفت انتخاب تلگرام برای ارتباطات یک گزینه امن میتواند باشد.

ویژگی های تلگرام دی آر ویندوز:
– رمزگذاری قدرتمند پیام های ارسالی میان کاربران
– امکان ساخت پکیجهای استیکر اختصاصی خودتان و استفاده از آن در چت هایتان
– فضای ابری اختصاصی برای هر کاربر و ذخیره اطلاعاتش به صورت امن در سرورهای امن تلگرام
– امکان ایجاد گروه و سوپرگروه
– سرعت عالی و عدم کُندی حتی در شرایطی کُندی سرعت اینترنت
– امکان عضویت و بهره مندی از بی نهایت کانال
– ساخت تعداد نامحدود کانال و گروه در تلگرام
– قابلیت جستجوی افراد نزدیک به صورت پیشرفته
– امکان ساخت تعداد نامحدود کانال به صورت رایگان
– شما میتوانید گروه معمولی یا ابر گروه بسازید و تا ۲۰۰ هزار عضو جذب کنید
– امکان برقراری تماس صوتی با کیفیت
– تلگرام به شما امکان می دهد از چندین دستگاه به پیام های خود دسترسی پیدا کنید.

نکته مهم :

با توجه به آپدیتهای جدید سرور تلگرام و عدم ارائه بروز رسانی توسط سازنده تلگرام دی آر (Teledr) بسیاری از دوستان دچار مشکل خطا در دانلود فایلها شده اند .

متاسفانه سازنده تلگرام دی آر مدتی است بروز رسانی پلتفرم ویندوز را ارائه نداده و همینطور زمانی برای ارائه آپدیت جدید اعلام نشده .

در نتیجه تنها دوستانی که نیاز به دانلود از تلگرام را ندارند میتوانند از این نسخه استفاده نمایند .

و دوستانی که نیاز به دریافت فایل از تلگرام دارند باید از برنامه های عبور از فیلترینگ استفاده نموده و نسخه اصلی تلگرام را نصب نمایند .

درصورتی که دوستان به دریافت نرم افزار عبور از فیلترینگ نیاز دارند . از طریق یکی از راههای ارتباطی ایمیل خود را ارسال نمایند تا لینک دریافت فایل به همراه آموزش های لازمه به صورت رایگان ارسال گردد .

تلگرام بدون فیلتر برای کامپیوتر

یک نظر برای “تلگرام بدون فیلتر برای کامپیوتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول
enemad-logo